۲۹ آبان ۱۳۸۹

می‌پرسید رأی من کو؟ «پژوهشگران مستقل» می‌گویند رأی شما در جیب پنتاگون است

۲۶مهر: محسن سازگارا با استناد به نتایج یک نظرسنجی از موافقت ۶۸/۳درصدی مردم ایران با حمله نظامی به ایران حرف می‌زند. به زبان "پژوهشگران مستقل": «در صورت حمله به مراکز نظامی حکومت که منجر به اقدام مردم برای سرنگونی برق آسا شود خوب است».

سازگارا در ادامه برای نشان‌دان افزایش درصد طرفداران حمله به ایران به نظرسنجی دیگری اشاره می‌کند که ظاهرا پیش از انتخابات ۸۸ انجام شده است:
«این نظرسنجی نشان می‌دهد که در آن تاریخ ۹۰درصد مردم مخالف حمله به ایران بوده‌اند (یعنی درست برعکس وضع فعلی) و تنها ۵درصد به آن خوش‌آمد می‌گفته‌اند».

«یعنی درست برعکس وضع فعلی» که ۹۰درصد مردم ایران به آمریکایی‌ها «خوش‌آمد» می‌گویند.

۱۵آبان: سناتور گراهام (جمهوری‌خواه٬ عضو کمیته خدماتی نیروهای مسلح و کمیته امنیت ملی مجلس سنای آمریکا):

«آمریکا باید نیروی دریایی و هوایی جمهوری اسلامی را نابود کرده و ضربه‌های سنگینی به سپاه پاسداران وارد سازد. این اقدام بایستی رژیم را خنثی و توان مقابله آن را نابود کند٬ به این امید که مردم ایران از این شانس استفاده کرده و حکومت خود را پس بگیرند».

چنان‌که پیداست٬ در یک همه‌پرسی دمکراتیک رأی پنتاگون به مجموع رای ما به میرحسین و رأی احمدی‌نژاد می‌چربد.
این دیگر به خود آدم بستگی دارد که به عنوان "دمکرات" به رأی اکثریت خوش‌آمد بگوید یا وطن‌دوست باشد.

*
امروز توی گودر تصویری از یه زوج جوون که تو خیابون همدیگه رو می‌بوسن همخوان شده بود و زیرش چیزی شبیه به این نوشته شده بود که «آیا می‌شه روزی تو رو این‌طوری بدون ترس توی خیابونای تهران ببوسم؟».

- آره میشه. این قدرت مخوفی که امروز خلیج فارسو قرق کرده٬ بالاترین تجمع نیروی نظامی در تموم طول تاریخ بشره که می‌تونه چندین بار کل کره زمینو نابود کنه. اینا به خاطر گل روی تو اومدن تو منطقه٬ و اگه درست به توصیه‌های سناتور گراهام عمل کنن٬ چندروزی یه کم اوضاع قاراش‌میش میشه٬ مردم «به طور برق‌آسا» حکومتو ( به قول سناتور) «پس می‌گیرند»٬ بعد تو می‌تونی وسط میدون ولیعصر از دوست دخترت لب بگیری. آرزو بر جوانان عیب نیست پسرم. آرزو بر جوانان عیب نیست.

بیشتر در باره "پژوهشگران مستقل"  این‌جا
مرتبط: ما بی‌شمار نیستیم


۲۹ آبان ۸۹