۲۴ آبان ۱۳۸۹

۴دیواری*

گیج و دلزده شدم. همه فکر و زندگیم به هم ریخت. ممکن است تصورش برای بعضی‌ها سخت باشد٬ اما نخ باریک ارتباطی  من با ایران و ایرانی همین وبلاگ است. دفعه گذشته که بلاگفا  ۴دیواری را به خاطر «مصادیق مجرمانه» (!) مسدود کرد نه٬ ولی این‌بار متوجه شدم٬ این‌که کسی به خودش حق بدهد هروقت دوست داشت و هرطور میل داشت پابرهنه وسط زندگی آدم بدود٬ عملی تبهکارانه است. البته این را پیشترها هم "می‌دانستم" ولی این‌بار آن را  به طرز ملموسی فهمیدم. این چندروز طوری بود که انگار توی چاه افتاده‌ام٬ یا در جزیره‌ای متروک زندگی می‌کنم.
با خودم فکر می‌کنم زمانی که این تکنولوژی جدید هنوز وجود نداشت٬ چند هزارکیلومتر فاصله می‌توانست باعث ایجاد نوعی مصونیت در مقابل دخالت‌های مخرب شود ٬ اما همزمان٬ همین تکنولوژی که دست ما را باز کرده است/ دست زورگویان را نیز دراز کرده است. 

دوستان گرامی٬ به ۴دیواری خوش آمدید.
لطفا من‌بعد جهت اشتراک از فید زیر استفاده کنید: