۰۲ اردیبهشت ۱۳۸۹

حال شما؟

روابط متعدی می‌تونه بین آدما برقرار باشه. آدما می‌تونن با هم رابطه عاشقانه داشته باشند٬ رابطه دوستانه داشته باشند٬ می‌تونن با هم همکار باشن یا رابطه‌ی همسایگی یا همکلاسی داشته باشند و ...
امروز از خودم پرسیدم رابطه‌ی من با شما (شمایی که نمی‌شناسمتون و اگه وبلاگ می‌نویسید٬ از شما جز مقداری نوشته چیزی نمی‌دونم) چه  نوع رابطه‌ایه؟ بعد دیدم اگه بخوایم به این رابطه یه اسمی بدیم٬ باید بهش بگیم «رابطه هموطنانه».

- آقا این شخص با شما چه نسبتی داره؟
- هم‌وطنمه!

وقتی این چیزایی رو که در گودر به اشتراک گذاشته میشه مرور میکنم٬ می‌بینم (بزنم به تخته) چقدر حالتون خوبه. از این بابت خوشحالم. یعنی امیدوارم این‌طور باشه. امیدوارم٬ چون از راه وب نمی‌تونم بفهمم٬ حال خوش‌تون تا چه حد واقعیه٬ تا چه حد خودتونو به اون راه می‌زنید. ... نکنه طبق اون "رسم" ایرانی دارید خدانکرده با سیلی صورتتونو سرخ نگه می‌دارید؟ یا این‌که من دچار توهمام؟ به هر حال امیدوارم حالتون خوب باشه. از حال من هم اگه خواسته باشید غیر از توهمات یادشده و ... ملالی نیست.

۲ اردیبهشت ۸۹